Бойко та Порошенко лідирують за кількістю агітації на ТБ. Сумарно всі кандидати вже витратили понад 1 млрд грн
- Автор:
- Костя Андрейковець
- Дата:
Мусієнко Владислав / POOL / УНІАН
За два місяці (січень—лютий) виборчої кампанії на телеканалах у чотири рази зріс обсяг реклами кандидатів у президенти. Лідерами за кількістю агітаційних роликів на ТБ є Юрій Бойко від обʼєднання «Опозиційна платформа — За життя», чинний президент Петро Порошенко і керівник «Студії «Квартал 95» Володимир Зеленський.
За даними дослідження руху «Чесно», за два місяці кампанії всі кандидати витратили понад 1 млрд грн.
«За день в ефірі виходять в середньому 60 рекламних роликів кандидатів. Для визначення цього показника ми обрали пʼять найбільш рейтингових телеканалів (ТРК «Україна», «1+1», «Інтер», ICTV, «СТБ») і порахували середню кількість показів реклами з кандидатами в ефірі на добу», — йдеться в повідомленні.
Так, реклама Юрія Бойка зʼявлялася на екранах 2 695 разів. Рекламні блоки Порошенка показували 2 577 разів, а агітацію Зеленського — 1 610 разів. На четвертому місці опинилася очільниця партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко — її блоки транслювали 1 263 разів.
Серед ТОП-5 кандидатів, які найбільше витратили коштів на агітацію: Юлія Тимошенко — 79 млн грн, Петро Порошенко — 55 млн грн, Сергій Тарута (знявся з виборчих перегонів на користь Тимошенко) — 52 млн грн, кандидат від «Опозиційного блоку» Олександр Вілкул — 51,7 млн грн, Юрій Бойко — 49,2 млн грн.
Сумарно ці кандидати витратили 286,9 млн грн на агітацію.
- Тільки 9% українців довіряють владі напередодні президентських виборів, які відбудуться 31 березня. Згідно з опитуванням, довіра до влади в Україні різко впала після 2015 року. З 2010 до 2013 — за президентства Віктора Януковича — вона складала 24%, але з початком Революції Гідності почала падати. У 2014-му, з приходом Петра Порошенка, рівень довіри знову досяг 24%.