Новини

Виробник локшини вибачився за те, що «відбілив» японську тенісистку для своєї реклами

Автор:
Ольга Матвєєва
Дата:

Lintao Zhang / Getty Images

Один зі спонсорів Наомі Осаки був змушений вибачитися після того, як в своїй рекламі зобразив японську тенісистку, яка є наполовину гаїтянкою, з блідою шкірою і нетиповими рисами обличчя. Про це пише the Guardian.

Компанія Nissin представила Осаку в рекламі своєї лінійки локшини швидкого приготування Cup Noodle. У ній Осака, яка має подвійне громадянство Японії і США, зображена з блідою шкірою, кучерявим каштановим волоссям і європейськими рисами обличчя.

Компанія заявила, що не хотіла «відбілювати» спортсменку, яка стала національним героєм Японії після перемоги над Сереною Вільямс у вересні минулого року.

«Ми не мали на меті «відбілювати її», — сказав представник Nissin. І додав, що вони «будуть приділяти більше уваги питанням різноманітності в майбутньому».

Компанія не повідомила, що стане з рекламою Hungry to Win. Прес-секретар сказав, що ролик було створено у відповідності зі стилем торгової марки Konomi.

Реклама, в якій також фігурує співвітчизниця Осаки Кей Нішікорі, викликала критику в соціальних мережах, причому багато користувачів звинувачували Nissin.

Афроамериканський письменник з Японії Бей Макніл сказав, що Nissin змінив зовнішність Осаки, щоб зробити її більш привабливою з комерційної точки зору.

Осака та Нішікорі, які обидві дійшли до останніх етапів Відкритого чемпіонату Австралії з тенісу в Мельбурні, публічно не коментували рекламу.