Новини

Акції Victoriaʼs Secret стрімко падають: жінки не хочуть купувати білизну «для спокушання чоловіків»

Дата:

Facebook / Victoria's Secret

Акції американської компанії Victoriaʼs Secret цього року впали на 41% і продовжують знижуватися. Про це пише The New York Times.

Одна з головних причин, чому легендарний виробник сексапільної білизни несе збитки, — невдоволення жінок. Більшість покупців, серед них і світові знаменитості, заявили, що нижня білизна бренду змушує виглядати «фальшиво» і перетворює дам лише на сексуальний обʼєкт для чоловіків.

Позиціонування бренду компанії не змінюється вже довгий час. VS від 1977 року і дотепер демонструє покази з моделями «нульового розміру», пуш-ап бюстгальтерами, стрингами і ремінцями на шпильках як еталон жіночої краси.

Аналітики кажуть, що бренд «відірваний від реальності». «Жінки не хочуть, щоб їх розглядали як стереотипних сексуальних супермоделей, які купують нижню білизну тільки для того, щоб справити враження на чоловіків», — заявив один з аналітиків роздрібної торгівлі Citi.

Victoriaʼs Secret також дорікають зневагою до природних форм жінок і зазначають, що майже вся лінійка білизни була розроблена переважно з урахуванням бажань споживачів-чоловіків.

Таким чином, жінки роблять вибір на користь інших виробників, з більш «живим і сучасним підходом до клієнтів».

Скандал навколо компанії розгорівся після заяви директора з маркетингу VS — Едуарда Резека. В одному з інтервʼю минулого тижня він заявив, що моделі plus-size і трансгендери не потрібні Victoriaʼs Secret і заважають «фантазії», яку хочуть продати виробники.

Після цього в соцмережах піднялася хвиля обурення, а відомий канадський транссексуальний блогер Джіджі Горджез опублікувала на YouTube відео під назвою «SHAME ON YOU Victoriaʼs Secret».

16 листопада гендиректор L Brands Inc., яка володіє брендом Victoriaʼs Secret, Ян Сінгер залишила компанію на тлі критики про те, що VS не показує на подіумах моделей plus-size і трансгендерів.