Маркетплейси Rozetkа і EVO обʼєднуються. Вони будуть створювати торгові майданчики для бізнесу
- Автор:
- Степан Смишляєв
- Дата:
rau.ua
Інтернет-супермаркет Rozetka і група компаній EVO планують обʼєднатися, йдеться в повідомленні EVO, яке опублікував у себе на Facebook засновник Rozetkа Владислав Чечоткін.
Rozetka викупить у медіагрупи Naspers її частку в EVO, а частка засновників цієї групи трансформується в частку в обʼєднаній компанії. Всі існуючі проекти продовжать працювати, операційне управління бізнесами не зміниться.
EVO — українська IT-компанія, яка створила маркетплейсы та онлайн-сервіси: Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua.
Обʼєднана компанія планує розвивати напрямок маркетплейсов для малих і середніх підприємців. А завдяки логістиці Rozetka, до споживачів товари будуть доходити швидко.
«Ми віримо, що синергія логістичної інфраструктури, IT-інфраструктури та співпраці з десятками тисяч підприємців дозволить побудувати одну з найбільш корисних компаній в життя кожного українця», – говорить Чечоткін.
Rozetkа онлайн-супермаркет, які продає безліч продуктів: від електроніки до товарів для дітей будинку, одягу і взуття.
За словами співзасновника EVO Миколи Палієнка, компанії хочуть побудувати повноцінну екосистему онлайн і офлайн сервісів навколо клієнта».
Угоду закриють після дозволу Антимонопольного комітету.