Все ще думаєте, що цікаві розмови тільки у Дудя? «Бабель» зібрав усі головні і популярні українські інтервʼю на YouTube — про політику, бізнес, спорт та літературу

Автор:
Катя Мещерякова
Редактор:
Дмитро Раєвський
Дата:
Все ще думаєте, що цікаві розмови тільки у Дудя? «Бабель» зібрав усі головні і популярні українські інтервʼю на YouTube — про політику, бізнес, спорт та літературу

Кароліна Ускакович / Артем Марков / «Бабель»

В українському YouTube виходить кілька десятків авторських розмовних програм — інтервʼю з політиками, зірками шоу-бізнесу, спортсменами, письменниками і просто смішні і цікаві розмови. Ми обирали за такими критеріями: програма має бути «заточена» під YouTube, регулярно оновлюватися, виходити на каналі, що має мінімум тисячу підписників. Ми розбили їх на кілька категорій і розставили за спаданням кількості підписників. Якщо вам здається, що на українському YouTube нічого дивитися — велика добірка «Бабеля» вас переконає у протилежному.

YouTube-програми з інтервʼю про політику

  • «В гостях у Дмитра Гордона»

  • «Рандеву з Яніною Соколовою»

  • «Гончаренко рулить»

  • «Мокрик По Живому»

  • skrypin.ua Романа Скрипіна

  • «Vласть vs Vлащенко»

  • «ДАНИЛЕНКО»

YouTube-програми з інтервʼю про шоу-бізнес

  • «Ходять чутки» з Раміною Есхакзай

  • «Екзамен» з Машею Єфросініною

  • «Зе Інтервʼюер» Анатолія Анатоліча

  • «Слава+» з Вʼячеславом Дьоміним

  • «Олицька» Анни Олицької

YouTube-інтервʼю про науку, літературу і психологію беруть

  • Валерій Маркус

  • Дмитро Малєєв

  • Катя Гайдут

  • Катерина Булавінова

  • Ольга Руднєва для каналу Dialog Hub

  • Міша Левченко

  • Інна Катющенко для каналу Connecting Woman

  • Мартин Якуб

YouTube-інтервʼю про спорт виходять на каналах

  • «Трендець»

  • «Вацко Live»

YouTube-канали з інтервʼю про бізнес

  • Big Money

  • FEDORIV VLOG

  • «Банкір, що біжить»

  • Franch TV

  • «Бізнес Конструктор»

  • «Максим Бахматов»

  • «Велика Риба з Олександром Колбом»

  • «Market Dir — Інтервʼю з Людьми з Бізнесу»

YouTube-канали, де можна послухати розумні і смішні розмови

  • «Акціонерви»

  • PetrovVova

ГОРДОН

«В гостях у Дмитра Гордона»

Кількість підписників: 1,65 мільйона
Автор: Дмитро Гордон

Дмитро Гордон не потребує представлення. Його авторська програма виходила на українському телебаченні з 1996 року, а в 2017 році «переїхала» на YouTube. За цей час Гордон записав близько тисячі інтервʼю — з відомими політиками, артистами, поетами, письменниками, художниками, режисерами, громадськими діячами, спортсменами. У Дмитра Гордона є й інший канал з 1,45 мільйона підписників, де він також час від часу публікує інтервʼю. Тепер він у топі українського YouТube в усіх категоріях.

ПОЛІТИКА

«Рандеву з Яніною Соколовою»

Кількість підписників: 670 тисяч
Автор: Яніна Соколова

Відома телевізійна журналістка Яніна Соколова вела ранкові програми на «Інтері» та «1+1», а з 2009 року працює на «5 каналі». У 2019 році вона розповіла, що перемогла рак, і запустила проєкт «Я, Ніна», покликаний допомогти онкохворим людям. Її найвідоміша телеробота — програма «Рандеву» — успішно перекочувала на YouTube і збирає сотні тисяч переглядів. Журналістка записує свої програми в барі і запрошує на розмову міністрів, депутатів, акторів, музикантів і журналістів. Але з усіма обговорює переважно актуальні політичні питання.

«Гончаренко рулить»

Кількість підписників: 670 тисяч
Автор: Олексій Гончаренко

До того як потрапити до фракції «Європейська солідарність», Олексій Гончаренко був членом Партії регіонів і активно виступав за російську мову як другу державну. У 2014 році він вийшов з Партії регіонів і очолив Одеську обласну раду. З березня 2020 року веде програму «Гончаренко рулить». Значення назви програми дуже пряме: Олексій розмовляє з гостями в машині, «дорогою на роботу». Вони спілкуються про погляди і позиції, а іноді навіть співають пісні.

«Мокрик По Живому»

Кількість підписників: 448 тисяч
Автор: Данило Мокрик

Крім авторської програми «Мокрик По Живому», яка виходить на «Громадському», журналіст Данило Мокрик займається розслідуваннями в команді Bihus.Info і веде власний YouTube-блог MokRec. На «Громадському» Мокрик говорить з чиновниками, політиками, лідерами думок і обговорює з ними український політичний порядок денний. Всього вийшло два сезони програми: її запустили в березні 2019 року, потім перервали через те, що ведучий пішов, а в лютому 2020 року почали виходити нові випуски. У програми немає чіткої періодичності і часу виходу — за словами самого Мокрика, вона виходить тоді, коли є гість.

skrypin.ua

Кількість підписників: 265 тисяч
Автор: Роман Скрипін

У 2013 році Роман Скрипін став одним з 15 засновників «Громадського ТБ» — разом з Мустафою Найємом, Дмитром Гнапом, Наталею Гуменюк, Анастасією Станко та іншими. Стрімку популярність «Громадського ТБ» з самого старту визначила політична ситуація в країні — канал запустився на другий день після початку Євромайдану. Скрипін керував «Громадським» з 2013 по 2015 рік, а в 2016 році пішов зі скандалом — наглядова рада звинуватила його в приховуванні частини коштів телеканалу. У травні 2016 року запустив інтернет-програму SKRYPIN.UA, випуск якої планував зробити щотижневим. Зараз ексцентричний український журналіст спілкується з гостями в студії і в онлайні, ставить гострі питання і «підриває інтернет» резонансними заявами.

«Vласть vs Vлащенко»

Кількість підписників: 160 тисяч
Автор: Наташа Влащенко

Наталія Влащенко близько шести років працювала в театральній сфері. Пізніше, в 1999 році, вона заснувала видавничий дім «Форзац», який видає популярні українські журнали «Публічні люди», «Обличчя України» та інші. У 2017 році Влащенко стала креативним продюсером каналу ZIK і вела суспільно-політичні ток-шоу — «Народ проти», «Перші-другі»,
«Hard з Влащенко» і «Спецпроєкт з Наташею Влащенко» (до серпня 2020 року). Два роки тому журналістка запустила власне інтервʼю-шоу. Її гостями стають відомі особистості — музиканти, журналісти, лікарі, але найчастіше — українські політики.

«Антиподи»

Кількість підписників: 103 тисячі
Автор: Сергій Іванов

Автор програми — журналіст і колишній ведучий ток-шоу «Право на владу» Сергій Іванов. Він працював в «Українській правді», писав для «Цензор.НЕТ», «Фокус», ЛІГА.net та інших українських ЗМІ. Пізніше очолював медіаресурс «Еспресо.TV», а з жовтня 2019 року веде програму «Антиподи» на каналі «Ісландія». Програму описують так: «Щотижня в студії будуть зустрічатися люди, які мають діаметрально протилежну точку зору з тих чи інших питань. У спілкуванні і суперечках буде проявлятися істина або впевненість в її відсутності». За фактом, це авторська програма з інтервʼю, де ведучий розпитує гостей про їхні погляди і вчинки.

«ДАНИЛЕНКО»

Кількість підписників: 28 тисяч
Автор: Тетяна Даниленко

Телевізійна журналістка Тетяна Даниленко запустила авторський канал у травні 2020 року. Відтоді вона провела два десятки інтервʼю — переважно з чиновниками, політиками, режисерами і акторами. До цього вона була парламентською кореспонденткою «5 каналу», вела програму «Час новин», працювала на «Громадському» і на «Радіо НВ». У 2018—2019 роках Даниленко вела програму «Гра з вогнем» на ZIK, але пішла після того як канал придбав бізнес-партнер і соратник Віктора Медведчука Тарас Козак.

ШОУ-БІЗНЕС

«Ходять чутки»

Кількість підписників: 646 тисяч
Автор: Раміна Есхакзай

Раміна найбільш відома як фіналістка пʼятого сезону програми «Холостяк». Для того щоб займатися розвитком каналу, Раміні довелося продати свій автомобіль. І немарно: за три роки у каналу зʼявилося понад 600 тисяч підписників, а сумарна кількість переглядів відео — 72 мільйони. Дівчина запрошує до себе зірок українського і російського шоу-бізнесу і говорить з ними про карʼєру, сімʼю, стосунки і скандали. На початку 2021 року дівчину навіть номінували на російську премію, яка відзначає кращих авторів проєктів в інтернеті. Звання «Інтервʼюер року 2020» Раміна програла Ксенії Собчак.

«Екзамен»

Кількість підписників: 345 тисяч
Автор: Маша Єфросініна

Особливість авторської програми Маші Єфросініної в тому, що ведуча і гості відповідають на питання по черзі. До неї приходять найрізноманітніші представники шоу-бізнесу — і вона терпляче виводить їх на щирі відповіді в форматі довірливого діалогу. Відверті інтервʼю — «фішка» Єфросініної: з весни 2015 року до весни 2016 року на каналі «Україна» виходила її програма «Відверто з Машею Єфросініною». Ведуча прославилася завдяки ранковому шоу «Підйом» на «Новому каналі», але роллю TV-хоста не обмежилася. Вона створила проєкт Charity weekend, допомагала дітям-сиротам з проблемами зі здоровʼям і боролася з домашнім насильством в Україні.

«Зе Інтервʼюер»

Кількість підписників: 201 тисяча
Автор: Анатолій Анатоліч

Анатолій Анатоліч теж прийшов на YouTube з телебачення: з березня 2013 по липень 2017 року він вів ранкове шоу «Сніданок на 1+1». Після завершення роботи на ТБ запустив свій проєкт на YouTube «Зе Інтервʼюер». Найчастіше до нього приходять гості з шоу-бізнесу — актори, музиканти, продюсери, ведучі. Кілька разів у нього зʼявлялися підприємці, лікарі і спортсмени. Анатоліч розпитує своїх героїв про їхню творчість, ставлення до життя, оточення і натхнення. Спеціальний цикл інтервʼю — «Переселенці», де жителі Донецької та Луганської областей і Криму, розповідають, як вони жили до окупації регіонів, і чим займаються зараз.

«Слава+ »

Кількість підписників: 190 тисяч
Автор: Вʼячеслав Дьомін

Програма «Слава+» — це одне з шоу радіо «Люкс ФМ». Розважальний YouTube-проєкт веде радіоведучий Слава Дьомін — він же веде ранкове шоу «Зарядка» на цьому радіо. У «Слава+» він розпитує своїх гостей про творчість, про гроші, про сімʼю і багато жартує.

«Олицька»

Кількість підписників: 60 тисяч
Автор: Анна Олицька

Анна Олицька вперше потрапила на телебачення завдяки участі у вуличному шоу «Караоке на Майдані» — після нього вона стала учасницею пісенного конкурсу «Шанс». Чотири роки Анна була солісткою групи Unvasion, а потім вирішила змінити діяльність і вступила до Інституту міжнародних відносин КНУ. Дипломатом дівчина так і не стала — пішла в журналістику. Анна дебютувала на «Новому каналі» в програмі «Піраньї», а пізніше вела програми «У кого більше», «Абзац», «Таємний агент» і «Заробітчани». Рік тому Анна запустила YouTube-канал. Тепер вона запрошує до себе зірок телебачення, блогерів і музикантів, і говорить з ними про карʼєру, сімʼю та стосунки.

2POpodcast

Кількість підписників: 53,9 тисячі
Автори: Олексій Потапенко, Олексій Завгородній

2POpodcast або «Подкаст на двох» ведуть Олексій Потапенко і Олексій Завгородній, більш відомі як Потап і Позитив. Потап — творчий «тато» українських виконавців Мішель Андраде, Наді Дорофєєвої, INGRET і засновник продюсерського центру MOZGI Entertainment. 2POpodcast зʼявився в квітні 2020 року, а співведучим Потапа став ще один його «вихованець» Олексій Завгородній, більш відомий як Позитив з «Время и Стекло» і MOZGI. Потап і Позитив запрошують в гості своїх колег з шоу-бізнесу. Це не інтервʼю у звичному форматі «питання-відповідь» — усі троє учасників бесіди розмірковують про карʼєру й особисте життя.

НАУКА / ЛІТЕРАТУРА / ПСИХОЛОГІЯ

Валерій Маркус

Кількість підписників: 166 тисяч
Автор: Валерій Маркус

Валерій Ананьєв воював на сході України, написав книгу про війну «Сліди на дорозі» і пройшов паломником через Францію та Іспанію. Свій шлях довжиною в 1 811 кілометрів він описував у постах на Facebook і знімав на відео, які потім «оформив» у 14-серійний серіал на YouTube. У грудні 2020 року Валерій офіційно змінив прізвище на Маркус, пояснивши це так: стосунки з родичами з боку батька завжди були складними, тож бажання «продовжувати рід людей, яким до нього байдуже, у нього немає». Інтервʼю з журналістами, письменниками і музикантами почали виходити на каналі приблизно рік тому. Маркус спілкується з гостями українською мовою через відеозвʼязок.

Dima Maleev

Кількість підписників: 48,5 тисячі
Автор: Дмитро Малєєв

Щоб відпочити від напруги в українському суспільстві Дмитро Малєєв поїхав до Таїланду. Але реалізовувати себе на Сході він не захотів, тож через півтора року повернувся в Україну. У 2016 році Дмитро виграв Green Card і змінив Львів, звідки він родом, на місто Плезантон у Каліфорнії. Зараз він працює програмістом в одній з локальних компаній. На своєму каналі Діма Малєєв розповідає про типові будні в IT, про зарплату і податки, ціни і освіту, а ще спілкується з цікавими людьми з IT- сфери: розробниками, СEО і менеджерами.

Katya Gajdut

Кількість підписників: 33,1 тисячі
Автор: Катя Гайдут

Колись Катя Гайдут працювала в глянці і брала інтервʼю для різних видань. Сьогодні Катя пише для блогу бізнес-школи LABA і веде YouTube-канал, де щопонеділка виходять влоги або інтервʼю. Особливість цих інтервʼю в тому, що гість представляє себе сам, відповідаючи на питання «Хто ти?» Найчастіше до Каті приходять жінки — і вона говорить з ними про самореалізацію, гармонію у відносинах з собою і навколишніми.

Doctor Bulavinova

Кількість підписників: 16,6 тисячі
Автор: Катерина Булавінова

Катерина Булавінова лікар-інфекціоніст і медичний експерт дитячого фонду ЮНІСЕФ. Вона лікує хворих на ковід і веде просвітницький YouTube-канал.

Stories

Кількість підписників: 10 тисяч
Автор: директор Фонду Олени Пінчук Ольга Руднєва

Dialog Hub — це і освітній центр у Києві, в якому проходять лекції та заходи, і YouTube-канал, присвячений неформальній сексуальній освіті підлітків. І центр, і канал створив Фонд Олени Пінчук, а керує цим фондом Ольга Руднєва. Вона ж веде на YouTube-каналі рубрику Stories, де відомі люди та інфлюенсери відкрито говорять про секс і про стосунки.

Міша Левченко

Кількість підписників: 9 140
Автор: Міша Левченко

На каналі 12 інтервʼю про психологію з експертами в різних темах — від сексуальної освіти до синдрому самозванця. Його веде Михайло Левченко — співвласник мережі СТО «Oiler» (несподівано!)

Connecting Woman

Кількість підписників: 1 370
Автор: Інна Катющенко

Президент Edipresse Media Ukraine і видавець журналів Viva! і «Единственная» Інна Катющенко запустила свій канал у грудні минулого року. Відео виходять двічі на тиждень, і на каналі вже є шість інтервʼю з різними жінками — психологом, політиком, підприємцем. Жінки розповідають про самореалізацію, карʼєру та сімʼю, а в описі каналу сказано, що ці бесіди розкривають героїнь нашого часу.

Martyn Yakub

Кількість підписників: 1 210
Автор: Мартин Якуб

Український письменник Мартин Якуб написав близько сотні розповідей і два романи — «Мертві моделі» і «Не твоє собаче діло» (зараз він у процесі редагування). За перший роман він отримав літературну премію видавництва «Смолоскип» і потрапив у довгий список «Книги року ВВС — 2019». Він запустив свій YouTube-канал півтора року тому, а пів року тому почав активно записувати розмови з «колегами по цеху» — сучасними письменниками, видавцями та блогерами.

СПОРТ

«Трендець»

Кількість підписників: 300 тисяч
Автор: Дмитро Поворознюк

«Трендець» — проєкт спортивного порталу Tribuna.com. Ведучий, футболіст і журналіст Дмитро Поворознюк вирушає на виїзди, спілкується з молодими українськими футболістами і організовує різні спортивні челленджі.

«Вацко Live»

Кількість підписників: 107 тисяч
Автор: Віктор Вацко

Віктор Вацко — це український спортивний журналіст і телекоментатор. Інтервʼю з футболістами, футбольними агентами, тренерами і коментаторами на його каналі подивилися майже 14 мільйонів разів за чотири роки. До того як запустити власний проєкт Віктор Вацко працював на каналі «Футбол», вів футбольну шоу-програму на «Радіо Вісті». У 2012—2013 роках обіймав посаду віцепрезидента футбольного клубу «Карпати».

БІЗНЕС

Big Money

Кількість підписників: 704 тисячі
Автор: Євген Черняк

У 2020 році журнал Forbes помістив бізнесмена Євгена Черняка на 30 рядок у списку найбагатших людей України. При цьому видання оцінювало тільки українську частку холдингу Global Spirits, яка становить 25% від усіх активів компанії. Свій YouTube-проєкт BigMoney він називає «безкоштовний MBA». Черняк приходить до підприємців, розбирає їх бізнеси і проєкти, розпитує про команду, конкуренцію і клієнтів, а іноді — ставить незручні питання.

FEDORIV VLOG

Кількість підписників: 259 тисяч
Автор: Андрій Федорів

Це канал про бренди, бізнес і творчість, який веде Андрій Федорів — відомий український маркетолог і підприємець. У його холдинг Fedoriv Group входять маркетингове агентство Fedoriv Agency, коворкінг Kooperativ, «Фундація Дарини Жолдак», яка підтримує освітні проєкти для дітей та інші проєкти. Fedoriv VLOG — це освітній YouTube-канал про бізнес, де, крім усього іншого, виходять інтервʼю з українськими підприємцями. Є кілька форматів: інтервʼю з підприємцями про їхні проєкти в цілому, рубрика «Книжковий хробак», де обговорюють книги, і «Антикризовий зідзвін» — діалоги про те, як бізнеси долають карантинну кризу.

«Банкір, що біжить»

Кількість підписників: 203 тисячі
Автор: Андрій Оністрат

Канал веде Андрій Оністрат — банкір, підприємець і спортсмен. З 2009 по 2015 рік Андрій був головою Наглядової ради Публічного акціонерного товариства «Банк Національний кредит». Перші відео в форматі влогів зʼявилися на каналі «Банкір, що біжить» у 2013 році. Інтервʼю на каналі виходять з 2017 року: бізнесмени, ресторатори, фінансисти, маркетологи розповідають про спорт, мотивацію, саморозвиток та особистісне зростання.

Franch TV

Кількість підписників: 101 тисяча
Автор: Роман Кирилович

Директор компанії Franch Роман Кирилович популяризує підприємництво, в тому числі і франчайзинг. Перші відео, які виходили на каналі Franch TV, стосувалися тільки франшиз. Згодом тут зʼявилися інтервʼю з бізнесменами, журналістами, міністрами і банкірами. Під час карантину Роман, як і Андрій Федорів, запустив рубрику про те, як бізнеси переживають карантин, вона називалася «Лампові ефіри». А три тижні тому на каналі зʼявилося шоу «Найрозумніший підприємець».

«Бізнес Конструктор»

Кількість підписників: 89,8 тисячі
Автор: Кирило Куницький

Після 15 років досвіду в торговому, туристичному та IT-бізнесі Кирило Куницький почав навчати власників бізнесу і топменеджерів систематизувати роботу своїх компаній. Для цього він заснував проєкт «Бізнес-Конструктор» — освітню консалтингову компанію. За словами Куницького, особистий досвід і безпосереднє вибудовування бізнес-процесів допомогли йому упакувати продукт і визначитися з аудиторією — бізнесменами і топменеджерами. У школи є однойменний YouTube-канал, і одна з його рубрик — це інтервʼю з підприємцями. Куницький розпитує «колег» про лайфхаки та інсайти у веденні бізнесу, про маркетинг, продажі, фінанси, управління компанією, HR-процеси і планування.

Максим Бахматов

Кількість підписників: 40,6 тисячі
Автор: Максим Бахматов

Максим Бахматов називає себе «кризовим менеджером, який аналізує неефективність процесів і стабілізує системи, які були до цього нестабільними». У минулому Максим був тісно повʼязаний з телебаченням: він жартував у КВН, був співзасновником, генеральним продюсером і коміком у Comedy Club і займався власними телепроєктами «Пʼятниця. Вечір», «Булки» і «Шоу без назви». У 2015 році Бахматов перейшов на держслужбу і почав виконувати обовʼязки генерального директора Національного експоцентру України, а в 2017 році — став керуючим партнером інноваційного центру-містечка UNIT.City. На посаду радника мера Києва Бахматов прийшов у вересні 2019 року, а в липні 2020-го — призупинив роботу в команді київської влади. У себе на YouTube-каналі він говорить не тільки з підприємцями, а й з українськими топчиновниками.

«Велика Риба з Олександром Колбом»

Кількість підписників: 31,7 тисячі
Автор: Олександр Колб

Пʼятнадцять років тому Олександр Колб створив агентство інтернет-маркетингу Promodo, яке просуває бізнеси в Україні і за кордоном. А два роки тому вийшло перше інтервʼю в блозі з назвою «Велика Риба з Олександром Колбом». Герої Колба — зі сфер IT, технологій і бізнесу. Він приходить і до засновників великих корпорацій, і до фаундерів стартапів, що нещодавно злетіли догори. Розмовляють про цифри, інструменти, успіхи і помилки у розвитку бізнесу.

«Market Dir — Інтервʼю з Людьми з Бізнесу»

Кількість підписників: 1 190
Автор: Аліса Болоховець

Канал зʼявився менш як рік тому. Його ведуча Аліса Болоховець володіє студією маркетингу BAMS. В основному на каналі Аліса обговорює з героями теми, повʼязані з інтернет-маркетингом. Бувають і розмови з людьми інших професій — психологом чи засновником студії танців.

РОЗМОВИ

Це формат без гостей, коли ведучі обговорюють обрану тему між собою.

«Акціонерви»

Кількість підписників: 43 тисячі
Автори: Олексій Іванов, Альона Іванова

Олексій Іванов та Альона Іванова запускають бренди і керують бренд-консалтинговим агентством «Тінь». Завдяки їм у Києві зʼявилися перші приватні бібліотеки. У 2015 році вони відкрили легендарну Botan, а в червні 2019 року закрили її, а натомість відкрили нову, яка називалася «Світло». Пів року тому вони створили YouTube-канал «Акціонерви». Відео виходять у двох форматах — інтервʼю з підприємцями і «Кухонна філософія», коли ведучі удвох обговорюють фінансові та просто життєві філософські питання.

PetrovVova

Кількість підписників: 3 550
Автор: Володимир Петров

Володимир Петров вів блог у LiveJournal під псевдонімом Lumpen, намагався стати депутатом у 2012 році, тролив Олексія Гончаренка і балотувався в президенти в 2019 році. Щопʼятниці він і журналіст Сергій Іванов випускають чорно-білу програму «ІВАНОВПЕТРОВ. Чорна пʼятниця». У ній вони обговорюють кілька хайпових тем, цинічно жартують і «знущаються з моральних засад». Програма виходить з позначкою 18+, а в словах самих ведучих багато сарказму і мату.