В ОП провели «закриту» зустріч із блогерами. Ми зʼясували, хто на ній був і про що говорили — повний список учасників

Автори:
Марія Жартовська, Євген Спірін
Дата:

Заступник керівника Офісу президента (ОП) України Роман Машовець, радники глави ОП Михайло Подоляк і Олексій Арестович 4 грудня провели зустріч із блогерами та представниками громадянського суспільства, які пишуть про національну безпеку і оборону.

Інформацію про зустріч опублікував Офіс президента, однак без фотографії і списку учасників.

«Бабель» отримав цей список від учасників зустрічі. За їхніми словами, його формували Машовець, Подоляк і Арестович — кожен пропонував свої кандидатури. Блогерів просили не писати про результати зустрічі, але Семен Кабакаєв, який також був на зустрічі, написав окремий пост.

Ось повний список учасників зустрічі, який отримав «Бабель»:

  • Волонтер фонду «Повернись живим» Наталія Калмикова
  • Сержант морської піхоти і глава правління «Мілітарного порталу» Тарас Чмут
  • Волонтер Наталія Воронкова
  • Волонтер і спікер організації Inform Napalm Михайло Макарук
  • Лідер групи «Антитіла», молодіжний посол UNICEF Тарас Тополя
  • Журналіст і військовий Владислав Волошин
  • Блогер Семен Кабакаєв
  • Олексій Мельников
  • Офіцер Генерального штабу і блогер Анатолій Штефан
  • Андрій Костенко
  • Директор Центру протидії російській пропаганді Юрій Кочевенко
  • Волонтер Марія Подибайло
  • Військова Ольга Сальнікова
  • Військовий Євген Сазько
  • Ветеран АТО Олександр «Гром» Грамарчук
  • Музикант і адміністратор «Антитіл» Сергій Вусик

За словами декількох учасників зустрічі, вона була «ні про що». «Кожен з нас висловив свої претензії, нас послухали, у відповідь — вода», — розповів «Бабелю» один із присутніх. За словами іншого учасника, говорили «про болючі питання в Збройних силах, поворот обличчям до армії, про справу Ріфмастера». За словами учасників зустрічі, «ніякого фідбеку на те, про що говорили, не отримали».

Раніше Подоляк в інтервʼю «Бабелю» заявляв, що Офіс президента хоче сформувати пул блогерів.

«Вони самі, думаю, будуть публічно говорити про позитивні тренди у внутрішній політиці, а не просто хейтити. У нас, на жаль, 90 відсотків інформпростору — це хейт. Вважається, що негатив добре продається, що на ньому можна добре сидіти. Ця велика проблема, якій більше 20 років», — пояснив тоді він.