Після популяризації додатку Clubhouse трейдери почали скуповувати акції компанії зі схожою назвою. Вона злетіла в ціні на тисячу відсотків

Автор:
Дмитро Мирончук
Дата:

Budiey / Flickr

Американська консультаційна компанія ClubHouse Media несподівано подорожчала — її акції з початку року виросли в ціні на понад тисячу відсотків. Виявилось, що трейдери сплутали її з іншою компанією, що розробила додаток для голосового спілкування Clubhouse.

Про це повідомляє Bloomberg.

ClubHouse, що базується в Каліфорнії, раніше називалась Tongji Healthcare і надавала медичні послуги. Зараз компанія займається послугами у сфері ухвалення угод. З початку року її акції подорожчали на 1 026% суто через плутанину з назвою. Ринкова вартість компанії зросла з $225 мільйонів до $2,5 мільярда.

Лише на цьому тижні акції ClubHouse піднялися на 81%. Компанія, що володіє популярним додатком Clubhouse, називається Andreessen Horowitz, а її акції не перебувають в публічному обігу. Наразі вартість ClubHouse перевищує заявлену вартість розробника Clubhouse майже вдвічі.

Трейдери звернули увагу на компанію ClubHouse після того, як мільярдер і винахідник Ілон Маск долучився до голосової соцмережі Clubhouse, яку запустили навесні 2020 року та набула особливої популярності на початку 2021-го. Наразі Clubhouse доступна тільки для користувачів операційної системи iOS. Для того щоб зареєструватися в соцмережі, потрібно отримати запрошення.