У Китаї мережа ресторанів змушувала відвідувачів зважуватися та пропонувала їм меню залежно від статури

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Spencer Davis / Unsplash

У Китаї мережа ресторанів вибачилася за те, що на вході зважувала відвідувачів.

Про це пише CNN.

Мережа Chuiyan Fried Beef в провінції Хунань на півдні країни просила клієнтів зважитися та надати особисту інформацію. Потім ресторан пропонував меню залежно від їхньої статури.

Клієнтам рекомендували замовляти різні страви залежно від ваги людини і калорійності їжі. Наприклад, жінкам вагою менш як 40 кг рекомендували фірмове блюдо мережі з яловичини та рибну голову, а чоловікам вагою понад 80 кг рекомендували страви з тушкованої свинини.

Вивіски ресторану закликали відвідувачів «вилизати тарілку» і «бути ощадливими і старанними». Зіткнувшись з критикою, Chuiyan Fried Beef заявила, що намагається таким чином скоротити кількість харчових відходів. Мережа наполягає, що клієнтів не змушували зважуватися, але водночас вибачилася за те, що трапилося.

У серпні президент Китаю Сі Цзіньпін оголосив кампанію по мінімізації харчових відходів. У 2015 році державна телекомпанія CCTV повідомила, що підприємства громадського харчування Китаю викидають від 17 до 18 млн тонн продуктів харчування щороку. Сі Цзіньпін охарактеризував такий підхід як «шокуючий і такий, що засмучує».